Cum să te conectezi cu clienții tăi prin dezvoltarea unui website pentru afacerea ta

Ți-ai închis magazinul fizic pe perioada pandemiei, dar asta nu înseamnă că trebuie să spui STOP relației cu clienții și implicit, să pui lacăt afacerii tale.

Chiar dacă nu conduci genul de afacere ale cărei produse să poată fi vândute și online, este important să-ți construiești măcar un landing page pentru ca loialii tăi clienți să știe că încă exiști și ești acolo pentru ei!

Așa că profită de timpul liber pe care îl ai la dispoziție, așează-te în fața unui calculator și începe să-ți consolidezi rețeaua urmând rând pe rând pașii de mai jos:

Cum să-ți construiești un website de succes pentru afacerea ta?

Alege un serviciu de găzduire și un nume

După alegerea unui serviciu de găzduire WordPress care să se potrivească cu nevoile afacerii tale, este timpul să te decizi pentru website-ul tău la un nume care să te reprezinte.

Un nume ideal, este un nume care îți descrie afacerea, dar în același timp este și simplu de reținut.

Chiar dacă ți se par atrăgătoare din punct de vedere vizual și consideri că ajută la citire, nu introdu în numele website-ului tău caractere speciale pentru că sunt foarte greu de reținut, dar și de explicat atunci când cineva întreabă la ce adresă să te caute ca să te găsească online.  

Customizează-ți website-ul pentru terminalele mobile

Conform statisticilor, se pare că a mai scăzut numărul de accesări ale motoarelor de căutare de pe terminalele mobile de când COVID-19 și-a intrat în drepturi și majoritatea stăm acasă unde avem în permanență acces la un calculator.

Dar tu nu îți construiești website-ul doar pentru ACUM și de aceea gândește în perspectivă și optimizează-l pentru terminalele mobile de pe care va fi accesat foarte des în lunile ce urmează, când toată lumea se va întoarce la muncă.

Viteza lui în momentul accesării de pe astfel de dispozitive determină și locul unui website în SERP și de aceea este important să-l faci să fie cât mai rapid.

Nu neglija optimizarea SEO

SEO-ul nu se poate învăța peste noapte.

În plus, până ajungi să scrii articole corecte din punct de vedere SEO pentru ca website-ul tău să poată fi găsit mai ușor, poate dura și câteva luni, sau ani. Dar cel puțin nu neglija lucrurile de bază.

Există câteva trucuri de care poți profita atunci când îți lansezi website-ul pentru a-l face să arate cât mai prietenos cu motoarele de căutare, iar în ceea ce privește scrisul, instalează măcar modul Yoast SEO care să te îndrume.

Încarcă poze care chiar valorează o mie de cuvinte

Mai ales dacă vinzi produse alimentare sau textile, pozele chiar pot ajunge să valoreze o mie de cuvinte cu condiția să fie originale, clare și încărcate într-o rezoluție foarte mare.

Decât să investești într-un cont pe Getty Images, sau altă platformă cu fotografii, colaborează mai bine cu un fotograf profesionist care cu toate că este mai scump, te va ajuta să obții mai multe conversii.

Evaluează-ți produsele corect

Dacă ai deja o afacere în lumea reală, atunci prețurile pe care le vei afișa pe noul tău website ar trebui să fie aceleași, plus taxe transport.

Pe de altă parte, dacă vrei să atragi publicul și să devii cunoscut mai repede, dacă îți permiți, ai putea celebra lansarea website-ului cu niște oferte promoționale. Mai ales dacă te cunosc deja și te apreciază în lumea reală, clienții tăi s-ar bucura nespus de o reducere în această perioadă foarte dificilă pentru fiecare dintre noi.

Colaborează cu firme de curierat de încredere

Dacă vinzi produse fizice, alege pentru livrarea lor doar firme de curierat de încredere.

În cazul în care obișnuiești să cumperi online, gândește-te cu ce companie ai avut cele mai bune experiențe, cine ți-a livrat produsele la timp și cu cine ai comunicat eficient. Chiar dacă vor trebui să plătească cu câțiva lei în plus, clienții tăi sigur se vor bucura de serviciile de curierat ale unei companii care lucrează ca la carte.

Ieși în evidență prin ambalaje

Unii antreprenori se pricep de minune la vânzări când au clientul direct în fața lor, dar online se pierd cu totul.

Dar fără doar și poate, promovarea este vitală pentru succesul în afaceri în mediul virtual, și dacă nu ești as la rețelele sociale, mizează atunci pe fotografii ale produselor tale. Iar când nu mai ai idei, nu uita de ambalaje!

Încearcă de exemplu să spui o poveste prin felul în care îți împachetezi produsele și din ce în ce mai mulți clienți vor fi curioși să o descopere.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.