Câștigă vizibilitate în mediul online prin marketing-ul digital

Ți-ai ales serviciile de găzduire WordPress perfecte pentru nevoile afacerii tale, ți-ai construit un website care te reprezintă și acum tot ce ai de făcut este să convingi utilizatorii internetului și implicit pe potențialii tăi clienți să-ți acceseze paginile create. Iată cum poți face acest lucru cu ajutorul marketing-ului digital.

7 trucuri de marketing digital cu care te poți face plăcut în mediul virtual:

#1 Organizează-te construind un plan de marketing digital

Chiar dacă pare simplu, nu te lua la trântă cu publicitatea fără să studiezi puțin înainte. Învață ce presupune marketing-ul digital și construiește-ți un plan eficient care să-ți mărească șansele de succes.

Pe lângă faptul că te ajută să nu te abați niciodată de la drumul tău, un astfel de plan te face să fii proactiv și să te focusezi mai bine pe scopurile finale.

#2 Transformă e-mail marketing-ul în arma ta secretă

E-mail marketing-ul te ajută să te conectezi direct cu clienții tăi. Avantajul e-mail marketing-ului este faptul că poți să te concentrezi pe un grup de oameni direct interesați de produsele tale și să îți crești rata de conversii.

Fă în așa fel încât fiecare email să fie o adevărată oază de informații valoroase care să-i facă pe cei care îl primesc să se simtă speciali că fac parte din lista ta exclusivistă și încearcă să folosești un ton cât mai personal, pentru a putea consolida relația cu ei.

Secretul e-mail marketing-ului este să eviți pe cât posibil spam-ul. Nu trimite niciodată e-mail-uri doar ca să bifezi și această activitate inclusă în planul tău de markeing digital, ci gândește-te bine înainte ce vrei să transmiți și cui.

#3 Învață să supraviețuiești pe rețelele sociale

Rețelele sociale, în special Facebook-ul și Instagram-ul, devin din ce în ce mai provocatoare în ceea ce privește reach-ul organic. În ziua de azi este foarte dificil să ajungi la urmăritorii tăi fără a plăti pentru publicitate, dar încă nu e imposibil!

Valoarea încă se caută și se apreciază, iar dacă pe conturile tale urmăritorii vor găsi lucruri utile și inspiraționale atunci nu vor ezita să-ți acceseze de bună voie și nesiliți de nimeni paginile.

#4 Creează conținut care să se potrivească valorilor tale

Doar pentru că se poartă, nu te abate prea mult de la valorile companiei tale, postând conținut care nu te reprezintă. Nu miza pe ironie dacă nu ești ironic în general și nici pe un look glamourous dacă produselor companiei tale nu li se potrivește această imagine!

Chiar dacă s-ar putea să prindă la început pentru că cei mai mulți utilizatori ai rețelelor sociale și ai internetului în general sunt sensibili la schimbare, pe o bună parte din ei îi vei pierde pe parcurs atunci când nu vor mai găsi la tine acea naturalețe la care țin atât de mult.

#5 Întrece competiția cu Google Ads

Dacă nu ai încercat până acum platforma Google Ads, înseamnă că este timpul! Google Ads este cea mai simplă metodă prin care mesajele tale pot ajunge direct la potențialii clienți și cu care te clasezi în SERP, din start, în fața competiției.

Ține cont însă de faptul că această metodă de promovare are efecte doar pe termen scurt și chiar dacă începi s-o folosești, nu trebuie să neglijezi tehnicile SEO care te propulsează mai greu, dar îți aduc trafic organic.

#6 Nu subestima puterea cuvintelor cheie

Dacă nu ai alte instrumente la îndemână, încearcă Google Search Console și caută cu ajutorul acestei platforme cuvintele cheie relevante pentru afacerea ta. Aceste cuvinte cheie te ajută și pentru compunerea reclamelor Google Ads, dar și pentru perfecționarea tehnicii de optimizare a website-ului.

Degeaba scrii articole pe baza unor cuvinte cheie pe care le crezi relevante pentru afacerea ta, dacă ele nu au căutări și nu interesează pe utilizatorii motoarelor de căutare. Așa că dacă tot depui efortul, fă ca el să merite aflând mai întâi ce se caută și ce nu.

#7 Realizează reclame cu care potențialii tăi clienți să rezoneze

Știi reclamele acelea pe care le vezi pe website-uri și le închizi imediat pentru că sunt prea obositoare din punct de vedere vizual? Acela este un exemplu de așa nu în ceea ce privește publicitatea pe internet și ar trebui să faci tot posibilul ca potențialii tăi clienți să nu reacționeze în același fel față de reclamele tale.

De aceea, atunci când compui un banner, nu încerca doar să șochezi, ci fă ca banner-ul respectiv să-ți reprezinte afacerea, dar și să fie pe placul celor care îl privesc.

Acestea au fost cele 7 idei și recomandări pentru marketingul tău digital care te pot ajuta să-ți crești afacerea online, oricare ar fi ea.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.